Mobirise Website Builder

To metoda, która pozwala pracownikom wykorzystać pełen potencjał ich predyspozycji, podczas publicznego zabierania głosu. Sukces każdego produktu to stojący za nim ludzie. Za pomocą naszego autorskiego modelu nauki publicznego zabierania głosu i prezentowania treści, skutecznie przygotowujemy osoby zabierające publicznie głos, do efektywnego prezentowania i komunikowania. Nasz autorski, oparty na analizie talentów i predyspozycji, program pozwala rozwijać pracowników, wspierając jednocześnie budowanie pozytywnego wizerunku organizacji. Tym co nas wyróżnia jest praca oparta na diagnozie uczestników uznanym testem The Bridge Personality. Dla każdego z uczestników określamy wskaźnik efektywnego prezentera (WEP) i w oparciu o niego dobieramy akcenty warsztatów i ćwiczenia.

Pracujemy ze sprzedawcami, którzy prezentują produkty klientom, ale pomagamy zwiększyć efektywność wystąpień menadżerów, którzy reprezentują firmę na spotkaniach branżowych. Wspieramy zespoły, dla których wewnętrzny obiekt informacji jest kluczowy - uczymy komunikowania się w grupie i z interesariuszami.

Wreszcie pracujemy z osobami, które w ramach rozwoju zawodowego stają się zarządzającymi zespołami (głownie inżynierami i informatykami), a wystąpienia publiczne i publikacje stają się ważny elementem ich codziennej pracy. 

  • Wzmocnienie wizerunku firmy.
    Pracownicy, którzy skutecznie komunikują się zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji, pomagają w budowaniu profesjonalnego wizerunku firmy. Właściwie zaplanowana prezentacja czy komunikat lepiej zapada w pamięć odbiorców.
  • Poprawa efektywności wewnętrznej komunikacji.
    Szkolenie z komunikacji może znacząco poprawić sposób, w jaki pracownicy wchodzą ze sobą w interakcje. Lepsza komunikacja wewnętrzna przekłada się na szybsze rozwiązywanie problemów, efektywniejsze spotkania i ogólnie bardziej zgrany zespół.
  • Poprawa obsługi klienta.
    Szkolenie z komunikacji nie tylko pomaga w komunikacji wewnętrznej, ale również uczy pracowników, jak efektywnie komunikować się z klientami. Pozwala na lepsze zrozumie potrzeb klientów, szybszego rozwiązywania ich problemów i, w rezultacie, wyższego poziomu satysfakcji klientów.
  • Wzrost zadowolenia i motywacji pracowników.
    Kiedy pracownicy czują, że mogą skutecznie komunikować swoje myśli i pomysły, ich zaangażowanie w pracę rośnie. Ponadto występując publicznie mają szansę się rozwijać zawodowo i jednocześnie mocniej wiążą się z firmą. 
  • Zmniejszenie konfliktów.
    Nieporozumienia i konflikty mogą znacznie zaszkodzić atmosferze w miejscu pracy. Szkolenie z komunikacji pomaga pracownikom w lepszym wyrażaniu siebie i zrozumieniu punktu widzenia innych, co może przyczynić się do zmniejszenia ilości konfliktów i budowania lepszych relacji międzyludzkich.

Po odbyciu szkolenia z zakresu wystąpień publicznych i obycia z kamerą, pracownicy są w pełni przygotowani do aktywnego uczestnictwa w kreowaniu obecności firmy w mediach społecznościowych. Zdobyte umiejętności pozwalają im na pewne i profesjonalne reprezentowanie marki, co znacząco wpływa na jakość materiałów które firma publikuje we własnych social mediach. Dzięki ich zaangażowaniu i nowo nabytej pewności siebie, treści, którymi dzielą się firmy zyskują na wartości merytorycznej, ale również wizualnej, co pozytywnie odbija się na wizerunku firmy.

Pracownicy, dzięki naszym warsztatom, są przygotowani do budowania i utrzymywania owocnej współpracy z mediami. Przede wszystkim jednak wiedzą jak zachować się przed kamerą, jak zaplanować komunikat i jak przykuć uwagę. Otwartość pracowników na współpracę z mediami pozwala firmą nie tylko skuteczniej przekazywać komunikaty, ale również reagować na zapytania prasowe w sposób szybki, profesjonalny i spójny z wartościami firmy. Taka postawa przekłada się na budowanie pozytywnych relacji z mediami, co jest nieocenione w kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy w oczach opinii publicznej.

Do something great!
Nasi eksperci czekają na Twoje pytania!

+ 48 663 890 123
hello@1725.com.pl