To metoda, która pozwala pracownikom wykorzystać pełen potencjał ich predyspozycji, podczas publicznego zabierania głosu. Sukces każdego produktu to stojący za nim ludzie. Za pomocą naszego autorskiego modelu nauki publicznego zabierania głosu i prezentowania treści, skutecznie przygotowujemy osoby zabierające publicznie głos, do efektywnego prezentowania i komunikowania. Nasz autorski, oparty na analizie talentów i predyspozycji, program pozwala rozwijać pracowników, wspierając jednocześnie budowanie pozytywnego wizerunku organizacji. Tym co nas wyróżnia jest praca oparta na diagnozie uczestników uznanym testem The Bridge Personality. Dla każdego z uczestników określamy wskaźnik efektywnego prezentera (WEP) i w oparciu o niego dobieramy akcenty warsztatów i ćwiczenia.
Pracujemy ze sprzedawcami, którzy prezentują produkty klientom, ale pomagamy zwiększyć efektywność wystąpień menadżerów, którzy reprezentują firmę na spotkaniach branżowych. Wspieramy zespoły, dla których wewnętrzny obiekt informacji jest kluczowy - uczymy komunikowania się w grupie i z interesariuszami.
Wreszcie pracujemy z osobami, które w ramach rozwoju zawodowego stają się zarządzającymi zespołami (głownie inżynierami i informatykami), a wystąpienia publiczne i publikacje stają się ważny elementem ich codziennej pracy.
Po odbyciu szkolenia z zakresu wystąpień publicznych i obycia z kamerą, pracownicy są w pełni przygotowani do aktywnego uczestnictwa w kreowaniu obecności firmy w mediach społecznościowych. Zdobyte umiejętności pozwalają im na pewne i profesjonalne reprezentowanie marki, co znacząco wpływa na jakość materiałów które firma publikuje we własnych social mediach. Dzięki ich zaangażowaniu i nowo nabytej pewności siebie, treści, którymi dzielą się firmy zyskują na wartości merytorycznej, ale również wizualnej, co pozytywnie odbija się na wizerunku firmy.
Pracownicy, dzięki naszym warsztatom, są przygotowani do budowania i utrzymywania owocnej współpracy z mediami. Przede wszystkim jednak wiedzą jak zachować się przed kamerą, jak zaplanować komunikat i jak przykuć uwagę. Otwartość pracowników na współpracę z mediami pozwala firmą nie tylko skuteczniej przekazywać komunikaty, ale również reagować na zapytania prasowe w sposób szybki, profesjonalny i spójny z wartościami firmy. Taka postawa przekłada się na budowanie pozytywnych relacji z mediami, co jest nieocenione w kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy w oczach opinii publicznej.